2010年2月1日 星期一

鹽酥雞!

 
踏入2月份,
 
很快便到農曆新年啦!
 
好多好多嘢要買和準備,
 
慶幸唔使我大掃除咋!
 
因為新嘅工人姐姐會係2月7日到,
 
到過年時,我同時會有2個工人姐姐呀!
 
新年期間我可以教到新姐姐做嘢,
 
希望一切工作交接成功啦!


鹽酥雞
 
 
材料: 雞髀肉3塊、番薯粉
 
醃料: 豉油、糖、紹酒
 
調味: 椒鹽
 
做法: 雞髀肉切成塊狀,用醃料醃半小時;
 
沾番薯粉後落油鑊炸至金黃色,
 
灑上椒鹽便成。(仲有半碟未炸,明天再炸點沙爹先得!)
 





豆腐蒸帶子
 

材料: 帶子8粒、豆腐1盒、蒜頭豆豉醬、蔥粒
 
調味: 豉油、糖和麻油
 
做法: 將豆腐切成8塊放在碟中,把帶子放在豆腐上,
 
將蒜頭豆豉醬鋪在帶子面上,蒸3-4分鐘左右;取出後加蔥粒,
 
燒熱滾油淋在豆腐面,把豉油、糖和麻油混合後淋在豆腐方便成。
 

 

 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!