2010年2月28日 星期日

第一次自製pizza!

 
呢排見blog友仔成日自己整pizza嚟食,
我心思思又想試,
一早起身去百佳買整所有材料,
加埋我上次整蛋糕用剩嘅高筋粉,
開始整我第一個pizza啦!

唔好問我餅底點整和份量,
我都係參考blog友仔和打天才波,
不過個餅底都係用高筋麵粉、依士粉、鹽、糖、油和暖水搓成的。
今次仲加咗pizza專用芝士條添!
咁就整咗1個長方形和1個圓形pizza啦!
pizza餡料有蕃茄膏半罐、香草雞肉、蟹柳、粟米和蘑菇。

長方形pizza



圓形pizza

嘻嘻!圓形pizza個邊仲好脆添!
好好味道呀!

我就係用呢包pizza芝士條整pizza啦!
價錢都幾貴呀!
 
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!