2010年2月19日 星期五

酥炸魚柳!

 
今年我第一次大頭蝦之作~酥炸魚柳!
 
本來我想整粟米燴魚柳,
 
不過我真係大頭蝦,
 
竟然買錯咗原粒粟米,
 
仲要係開咗盒先發覺呀!
 
唯有就咁食啦!
 
不過食落都唔錯啊!


睇嚟,
 
我又要諗諗用呢D粟米整咩餸啦!

 
 

酥炸魚柳
 
材料: 魚柳兩盒、蕃薯粉和雞蛋1隻
 
醃料: 鹽和胡椒粉
 
做法: 魚柳解凍,用紙吸乾水份和切成塊狀,用醃料醃魚柳1小時;
 
燒熱油鑊,將魚柳沾蛋漿和蕃薯粉炸至金黃色便可。

 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!