2010年2月13日 星期六

我的團年飯!

 
今年母親大人專登入嚟同我們一齊吃團年飯。
自父親大人去世後,
每逢過時過節,
母親大人都想多D人陪伴她,
見她入開嚟食飯,
等我整餐好嘢俾佢食啦!
點知妹妹和妹夫又話入嚟食飯,
嘻嘻!好嘢,又有麻雀打啦!
8餸1湯,白飯任裝呀!
我的團年晚餐:

蓮藕章魚馬蹄綠豆排骨湯(加冬菇腳)

蠔油鮑魚片燴生菜

冬菇海參炆鴨掌

自製燒肉

手撕雞

     XO醬西芹腰果雞丁

 豉汁蒸帶子豆腐

豉油皇煎大蝦

    日式螺肉(冷盆)
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!