2010年2月15日 星期一

大年初二!

 
2chinesenewyear_10.gif



 
今日是大年初二,
昨日去咗大伯度拜年,
聽大伯娘話今日初二是全年最唔好的日子,
所以大家食「開X飯」時,
千祈唔好講出嚟話食「開X飯」,
又唔好拜神喎!
最好咩都唔好攪,
要攪嘅就係初三先啦!
雖然我唔需要拜神,(奶奶信基督教o架!)
但大伯娘叫到,
咪跟著做囉!
信不信由你!
(我唔係導人迷信呀!)

我一早起床又要預備整午餐嘅時候啦!
因為12點前又要出外拜年。
今年初二餸菜好簡單:(全部熟口熟面啊!)

煎蘿蔔糕

蠔油冬菇西蘭花


手撕雞

豆豉鯪魚


蓮藕章魚冬菇馬蹄綠豆排骨湯

 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!