2010年2月27日 星期六

魚露烤雞全翼!

 
呢排我好鐘意用魚露嚟醃餸,
 
我發覺用魚露代替豉油醃肉類,
 
好好味道o架!
 
D魚露會帶出肉嘅鮮味,
 
而且又冇豉油咁咸,
 
大家不妨試吓啦!
 

 


魚露烤雞全翼
 

材料: 雞全翼8隻
 
醃料: 魚露、老抽、糖、紹酒和香草
 
做法: 雞全翼解凍後,抹乾雞翼,用醃料醃半日;
 
預熱焗爐200度15分鐘;上火焗雞全翼背15分鐘,
 
反轉焗雞全翼面20分鐘便成。
 
 
 


燶邊太陽蛋(加腸仔)
 
 
呢個燶邊太陽蛋專登整俾大魔怪食o架!
 
因為佢今日派成績表,
 
老師話佢成績都有進步,
 
平均分仲都合格添!
 
希望佢好似呢碟蛋一樣科科都100分啦!
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!