2010年2月12日 星期五

鐘意焗定炸呀?

 
昨日我個廚房都好忙o架!
 
2個爐一齊蒸蘿蔔糕,
 
個焗爐焗蛋糕外,
 
仲要焗埋半斤腰果添!
 
好方便,
 
將腰果用鹽水出水2分鐘,
 
撈起抹乾水份,吹吹濕氣,
 
用180度上火焗20分鐘,
 
中間梗係要反反面啦!
 
焗完取出待涼加鹽便成。
 

 

點知小魔怪踢完波返嚟偷食幾粒話唔脆喎!
 
仲話要用油炸先好味道,
 
咁我咪又開油鑊炸餘下半斤腰果囉!
 
嘩!好油呀!但好好味囉!
 
待涼加鹽撈勻,
 
入樽收埋佢哋先得!
 
唔係過年前就會唔見哂啦!
 

 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!