2009年5月18日 星期一

XO醬炒粒粒!

有少少後悔昨日買得太少新鮮粟米粒回香港,
D粟米又清甜,又沒有渣,
最主要係唔使自己剝得咁辛苦(惰性又出現啦)。
昨日已經利用咗少少粟米伴鴨胸肉,
今日本來想整沙律又唔夠粟米喎!
唯有整XO醬炒粒粒啦!
有blog友話我咁有心機成日用刀切嘢!
哈哈!其實我真係幾鐘意用刀切嘢和煮o架!
之不過最唔鐘意就係洗碗和清潔廚房。
XO醬炒粒粒的材料有:
粟米、肉豆粒、豬肉粒、蝦和細元貝等,
加李錦記XO醬嚟炒。



XO醬炒粒粒
另外,小魔怪昨日話好耐冇食梅菜炆腩肉,
好!今日又炆個腩肉啦!



梅菜炆腩肉
個炆腩肉都好容易整,
先將腩肉出水(容易切開),
然後用蒜頭起鑊,爆香腩肉後加少許酒,
落老抽和水炆1-1個半小時,
約35分鐘後加入梅菜,
炆至豬肉淋為止,最後加生抽和糖調味便可!
好少見小魔怪會添飯,仲係2大碗。
至於大魔怪緊係食3碗飯冇走雞啦!

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!