2009年5月25日 星期一

冬菇蠔油炆齋根!

鐘意食肉嘅大小魔怪,
對素食一點興趣也沒有。
每年嘅年初一,我們都會全日食齋,(不吃肉)
對他們來說是極難過的一日。
(好彩有伯娘的蒸水蛋)
今日,我用炆咗個齋根給他們嚐嚐!





冬菇蠔油炆齋根
冇肉食緊係唔得啦!
於是買咗個日本南瓜嚟煮排骨比佢哋嘆吓!



蒜頭豆豉南瓜煮排骨



蒜蓉炒菜芯苗
本來我以為大小魔怪會唔鐘意食齋根,
但竟然大受歡迎,小魔怪仲大讚好味道!
不過佢哋對日本南瓜就唔多鐘意啦!
大魔怪仲叫我蒸隻糭俾佢食好過!

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!