2009年5月17日 星期日

農家菜芯!

話說大小魔怪都唔鐘意食菜,
次次都係食幾條,有時更又氹又罵都唔食,
但係食瓜就唔抗拒(苦瓜例外)。
但每逢上大陸出街吃飯時,
大小魔怪都會話食炒菜芯。
何解?
原來呢個菜芯有名堂叫農家菜芯,
長長幼幼嘅莖,但非常爽脆和清甜。
加上利用蒜蓉炒,
嘩!佢哋簡直食唔停口。
每朝早上,中國的家附近街道上,
總有很多小販推著一車車新鮮的蔬菜和水果叫賣,
通常我都會買些生果蔬菜回香港食用。
今次我買了1斤農家菜芯和2個苦瓜,
還有一大扎肉豆角和新鮮粟米粒1大袋,
全部只是14.6人民幣。
抵!抵!抵!
今日利用以上嘅材料做了幾味餸菜。
  



蒜蓉炒農家菜芯  


  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!