2009年5月3日 星期日

返嚟啦!

 
終於由台灣返嚟啦!
整個旅程都幾辛苦連續2日都要6:45分 morning call,
7:30食早餐,然後參觀學校
而下午到不同景點遊覽行程非常緊密
最後今日都一樣,因為要全日遊景點太疲累了!
猶如豬仔團一樣。
不過,這幾天完全滿足我購物的慾念
但只限買食物而已,
究竟我買了什麼手信?
差點連我自己都忘記了
唯有逐一數數吧!
第一天,沒有買手信,因為太疲倦!
第二天,下午到日月潭遊覽

  (秀珍菇片香菇片竹炭花生嘉應子紅茶酥)


       (太陽餅)
第三天,下午返台北,沒有買手信。
第四天出血天

    (九份:芒果果凍鐵蛋米麻糬梅子果凍)   

     (九份:蝦干魚干)


  (黑橋牌香腸)

        (豬肉紙)

      (牛肉乾)

    (維格鳳梨酥)

(淡水:蝦酥蝦薯餅)

   全部手信大合照

還有幫姐姐買的圖書
半個喼去大包小包返都幾誇張

 
 
 
 
  
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!