2009年5月5日 星期二

好熱呀!



我好怕熱!好怕出汗的感覺!(人肥冇計)
近日豬流感殺到,所以學校沒有開冷氣
開窗風扇
對我來說是折磨

連午餐都食少咗。(咪當減肥囉!)



天氣熱,較多時會滾瓜湯補充水份



我的口味極似父親大人,他喜歡撈湯食飯



我也不例外。



今日
,準備咗簡單的餸菜:







     青豆角炒魚鬆



  雜豆炒雞柳

 

  
冬瓜冬菇瑤柱肉粒湯
大魔怪話冇胃口,不過都食咗1碗飯和飲1碗湯。
小魔怪大讚冬瓜湯好飲,仲飲咗2大碗。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!