2009年5月26日 星期二

手撕雞!

上星期二,
整咗個蒜香頭抽手撕雞髀肉。
雖然味道唔錯,但我始於都覺整手撕雞
一定要成隻雞先好味道。
今日係佳寶買咗2隻唐順興冰鮮雞,
一隻今日用嚟整手撕雞,
(用鹽醃2-3小時,醃半日仲入味!)
另一隻醃咗先留番聽日先煮。
 
 

  
手撕雞
另外,今日我哋同幼稚園嘅小朋友一齊包糭,
仲有好多五香腩肉剩,唔想浪費,
於是買咗花生嚟炆。
 

 五香腩肉炆花生
大魔怪成日話D菜芯苗有苦味,
於是利用咗蒸雞嘅汁和蝦米炒,
希望冇苦味啦!
 


     雞汁蝦米炒菜芯苗  
原本五香腩肉炆花生好好味o架!
D腩肉緊係用五香粉、豉油和油醃醃。
首先用水炆花生1個半小時,
然後再起鑊炒五香豬肉和花生再炆至豬肉淋為止,
最後加豉油和老抽調味便可。(隨意)
瘋狂!瘋狂!太瘋狂啦!
大魔怪食咗5碗飯!
小魔怪食咗1碗飯加1隻糭!
因為手撕雞係大魔怪嘅至愛!
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!