2009年5月12日 星期二

停水的第二天!

今日是停水的第二天,
早9:00-晚6:00,
上星期五差不多6點幾先有水煮飯,
今日唔知幾點先有水。
已經叫工人姐姐儲備兩大桶水,
用來洗菜和煮飯。
Blog友們問點解無水都要煮飯
原因好簡單,
因為我老公鐘意食住家飯,
又極之反對出街食飯,
一來味精多,二來唔化算。
而且佢對食嘅要求唔高。
有一次,我煮咗4個餸,佢竟然話多。
(成6個人食飯喎!唔多o架啦!)
今日準備的餸菜有:


沙嗲金菇肥牛粉絲煲


 腐乳炒通菜  
  


台灣買嘅黑橋牌原味香腸

嘩!個黑橋牌香腸超正,下次試吓辣味先!
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!