2018年7月12日 星期四

雪菜火鴨絲炆米


買半隻燒鴨返嚟,

次次都會食剩幾件較厚肉鴨胸肉,

食得唔好嘥,

我鐘意留番第二朝用佢嚟炒米粉,

咁咪又一餐囉!




材料: 燒鴨胸肉6件、即食雪菜1包、甘筍半條、米粉2個

調味: 蠔油1湯匙、豉油半湯匙、糖1茶匙、鹽少許、水大半碗

做法: 燒鴨拆肉切絲;甘筍去皮切絲;米粉用暖水浸軟隔去水份備用;

即食雪菜沖沖水後瀝乾水份,不需落油用白鑊炒乾,

加燒鴨肉、半茶匙糖和麻油炒勻上碟備用;


原鑊落少許油炒甘筍,加米粉和調味煮炆至汁濃後,

加雪菜鴨肉炒勻,最後加少許老抽調色便成。

(記得留起少少雪菜火鴨絲,放在碟面裝飾。)


~我鐘意用呢款天鵝牌炒米粉,炒和放湯都咁好食呀!



    



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!