2018年7月26日 星期四

2018馬來西亞輕輕鬆鬆之旅~第一、二日


7月18日(星期三)

今日我同小魔怪搭馬印航空(Malindo Air)飛機去馬來西亞,

呢架飛機座位較寬闊,

有電視和提供飛機餐飲,

唔錯喎!

但delay咗差不多1小時先起飛囉!










去到馬來西亞都已經成8點半,

點知排隊過關超多人,

排咗起碼45分鐘先過到關,

好彩小魔怪女朋友仔揸車嚟接我哋,

太好肚餓,

第一時間去搵食啦喂!








嚟緊呢兩晚都會住小魔怪女朋友仔屋企,

佢屋企戶外花園整得好鬼靚架!

而小魔怪就最鐘意個健身房,

跑跑跳跳又可以減肥,

爽啦!









 7月19日(星期四)

今日天氣晴朗,

宜出外shopping;

早餐食咗福建糭,

味道似糯米雞,

好食。









啱啱先食完隻糭,

女朋友仔又帶我哋去食海南雞飯,

呢間海南雞飯好多人食架!

遲少少去都會冇得食,

係咪真架???

唔好講笑,

雞肉皮薄肉嫩,

炸雞香口,

正呀!

食飽飽去超市入貨喇!

呢個環節我最開心,

買到我想買嘅義香麻油,

香港買成$30支,

呢度買$15都唔使呀!









之後揸車落去吉隆坡行街,

行咗好多個商場,

全部都係window shopping;

咁好彩又俾我搵到義香麻油嘅專門店,

再買咗樽最大size麻油,

好滿意啊!









呢間我來也買嘅鐘無艷豬肉干即係燒煙肉,

半肥瘦好鬼好食,

越食越唔停得口,

買埋兩個肉干麵包和甜品做下午茶,

飽未???













行下休息下又到晚餐時間,

小魔怪話要食呢個烤肉,

每人約$100左右(未計飲品和加一),

仲可以一路食一路聽歌,

抵呀!
























食得好飽,

慢慢行去夜遊吉隆坡~雙子塔。








 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!








10 則留言 :

  1. 間屋真係超級豪宅呀!
    馬來西亞真係好多美食,有當地人帶路更正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度D屋又大又靚,同香港冇得比呀!

      刪除
  2. 間屋好豪華,你都快D買返間來招呼我哋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,小魔怪都不知幾想,等佢自己搵到錢先嚟買番間啦!

      刪除
  3. 馬來西亞的屋價比香港平,
    好像這間超級豪宅,大約二百萬馬幣,可以買到嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實樓價要睇唔同地區,多華人居住嘅地方,樓價係唔會平;
      但最起碼呢度物價消費平過香港好多呀!

      刪除
    2. 我見HK報紙廣告,賣馬來西亞樓,話吉隆坡樓,百多萬港元有交易!真的好吸引!

      刪除
    3. 係,不過果度面積唔會好大apartment嚟架!好似香港樓咁呀!

      刪除
  4. 嘩!咁屋好大間呀,我剩係諗到打掃已經頭痛

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!