2018年7月15日 星期日

素咖哩配香蔥薄餅


大魔怪話想食薄餅,

配埋素咖哩食就最啱啦!

近日呢款香蔥薄餅係百佳做緊特價買1送1

係時候要去入貸啦!

薑黃粉,

唔食都唔知咁有益,

佢有抗癌、改善高血壓、預防糖尿病、抗炎症、

預防心血管疾病、降膽固醇等等功效架!
















素咖哩做法:

材料: 西蘭花1個、薯仔1個、甘筍1條、洋蔥半個、蘑菇200g、蒜蓉

醃料: 咖哩粉1.5湯匙、薑黃粉1茶匙

調味: 鹽1.5茶匙、糖3茶匙、水1.5碗

做法: 薯仔和甘筍去皮切粒;洋蔥切碎;西蘭花切件;

蘑菇用濕布抹乾淨表面切半;

燒熱鍋不需落油,加入蘑菇先炒至出菇水後,

落少許油、蒜蓉和洋蔥炒至洋蔥微微轉色,

加薯仔和甘筍快炒數十下,落咖哩粉和薑黃粉炒勻後,

落調味和水煮至薯仔淋身後,加埋西蘭花煮1分鐘左右,

最後落少連生粉水埋芡汁便成。

~今次唔記加椰汁落去,所以冇咁香濃,下次煮一定會記得架喇!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 佢想食好耐喇,不過薄餅冇特價,所以佢都等咗好耐我先買到呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 都唔係架,我見有特價先買嚟食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!