2017年12月21日 星期四

臘腸梅菜豬肉蒸飯

兩個人食咩好???

最簡單兼快靚正就係食蒸飯喇!

今日就整咗臘腸梅菜豬肉蒸飯,

係呢個凍凍哋嘅日子裡,

有熱辣辣嘅蒸飯,

加埋碟油菜就開得飯啦喂!








蒸飯做法: 將2杯米洗淨後,放入蒸盆內,加入2杯熱水(量米杯),

放入蒸焗爐用105度先蒸20分鐘,再落埋梅菜豬肉和臘腸多20分鐘,

食時加入煲仔飯豉汁撈勻。

~如用明火蒸嘅話,先蒸飯15分鐘,再蒸餸15分鐘便成。



    
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

雀后(添飯)Facebook Fan Page


16 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈哈,呢餐我真係添咗好多飯呀!

      刪除
  2. 請問你說用明火先蒸飯至熟透然後再放上生豬肉在面跟住再蒸多15分鐘!多謝分享!

    回覆刪除
  3. 我上次行百貨見sell蒸爐, 個sales話, 坊間大部份的蒸爐都要用蒸餾水, 你果部係唔係?

    回覆刪除
  4. 同埋個sales話, 大部份既蒸爐蒸果部份, 因為個設計火力唔夠既問題, 所以其實所謂蒸, 係用焗爐果部份來半蒸半焗. 你知唔知係未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我又唔清楚喎,不過我見我呢部係噴蒸氣出嚟,應該冇開發熱線呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!