2017年12月11日 星期一

2017日本名古屋白川鄉自由行之旅~第四日


12月1日(星期五)

今日又係8點鐘出發,

搵咗間餐廳食個豐富嘅早餐,

就揸車去兼六園啦!
















早去有早去好,

冇咩人,

可以慢慢行,

慢慢影相,

當我哋離開果時先見到有祖國旅行團到呀!

跟住我哋就離開金澤,

出發去福井縣恐龍博物館,

沿途厚厚積雪,

外面氣溫1~2度左右啦!

去到恐龍博物館旁先搵食。












呢間就係我哋住2晚嘅酒店,

我一個人一間房,

爽到爆呀!

唔好講少,

瞓番1個鐘先出街逛下呀!





姐姐話要行西武,

點知D嘢唔係好啱睇,

於是走咗去地庫買生果,

日本提子和富有柿雖然貴,

但好好食囉!

之後就走咗去酒店隔離食燒肉放題,

超級抵食呀!















  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!