2017年12月9日 星期六

2017日本名古屋白川鄉自由行之旅~第二日

11月29日(星期三)

今朝一早我哋就出發,

揸車趕去崎阜縣高山市行高山朝市和陣屋朝市,

呢類朝市12點就完,

至於高山老街呢,

5點左右D舖頭就關門,

真係要睇嘢行街時間得好少架!

去崎阜沿途經過休息站,

簡單食碗熱辣辣嘅拉麵做早餐!





















 










 下午就去食出哂名嘅高山飛驒牛,

姐夫唔食牛,

食豬和雞呀!











食飽飽又繼續行程了,

我哋揸車嚟呢度飛驒民族村~飛驒之里。





















由於只住一晚,

懶得就懶唔想帶成個喼上酒店,

所以準備簡單嘅行李就去酒店休息一陣先,

晚上6點幾先出酒店搵食,

去到高山老街真係好鬼靜,

周圍好多舖頭都關哂門,

終於俾我哋搵到間食拉麵嘅舖頭,

食飽又返酒店再瞓過呀!













  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



6 則留言 :

  1. 睇到飛驒牛...洗晒口水
    名古屋好值得一去

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次呢個旅程真係玩得好開心呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度環境都唔錯,度度都好靚架!

      刪除
  3. 嘩!環境好正呀,你姐姐D日文一定好掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,日文,我哋一D都唔識呀!次次都係估下估下咋!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!