2017年12月10日 星期日

2017日本名古屋白川鄉自由行之旅~第三日

11月30日(星期四)

今朝淺嚐個輕便早餐後,

我哋揸車出發去白川鄉,

沿途見到路上有唔少積雪,

好興奮啊!

可惜去到白川鄉天氣嘛嘛哋,

有微雨和大霧,

但冇落雪囉!











乘車上去展望台,

影下成個白川鄉嘅景色,

買埋紀念品就返地面繼續參觀。










買咗一個五平餅,

試下味道,

唔係咁啱我口味呀!








望住嘅靚景,

嘆咗杯咖啡,

好舒服啊!

如果出面落住雪就仲靚呀!





  






離開白川鄉,

我哋又要去另一個地方~石川縣金澤市,

2個小時左右嘅車程,

中途經過休息站先食午餐,

去到金澤已經下午2點幾,

今站第一個行程係近江町市場。




















係近江町市場食咗平靚正嘅壽司,

依家仲回味緊呀!

從未試過住民宿,

緊係要試下啦!

放底行李後姐姐話要出去行街,

唔好啦掛,

我留係呢度瞓下好過啦!

姐姐買個便當俾我做晚餐,

味道都OK啦!












  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!