2017年12月19日 星期二

蒜香煎豬扒

一次過咳、喉嚨痛和流鼻水都嚟探我,

病咗幾日,

真係成個人都散哂;

食咗藥就想瞓,

瞓醒就唔願郁,

仲有係呢幾日食咩都冇哂味道呀!







材料: 梅頭豬扒4塊、炸蒜蓉適量

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、蒜蓉1湯匙

做法: 梅頭豬扒鮮凍後切半,用刀背剁豬扒兩面,落醃料醃半日或以上;

燒熱油鑊用中火慢慢煎熟豬扒後,灑上炸蒜蓉便成。

  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

8 則留言 :

  1. 要休息多啲,飲多啲水啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日飲8杯水以上,飲到成日要去廁所呀!

      刪除
  2. 我都病左,食左好多日藥先好D

    回覆刪除
  3. 炸蒜蓉香港買? 你記唔記得我在台北搵炸蒜蓉?唓,原來英國大把咁多!真嘥氣,咁遠抬返嚟。快D好返過節呀。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!