2017年12月14日 星期四

2017日本名古屋白川鄉自由行之旅~第七日

12月4日(星期一)

之前日日都要趕去呢度果度,

今日終於有機會嘆下酒店早餐啦!

酒店早餐雖然選擇唔多,

但都幾好食架!



 食飽飽就要出發去三重縣伊勢神宮啦!

由於係伊勢神宮新殼感謝祭,

所以好多上年紀嘅老人家嚟參拜呀!



















行完伊勢神宮,

一定要行旁邊嘅托福橫町呀!

邊行邊食,

食到飽飽,

午餐都唔使食啦!

  




















 點解我哋嚟到機場,

係因為我哋要去還車啦!

還車後坐番名鐵返名古屋站呀!

嚟到名古屋站,

緊係姐姐嘅天下啦!









今晚晚餐就豐富囉!

我和姐姐選擇食下面果個蟹套餐,

總共有12款唔同食法架!

至於姐夫呢,

佢就食最下面魚生和壽司,

一樣咁吸引呀!





























  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!