2016年3月15日 星期二

2016東京之旅~Day6


3月4日(星期五)

快樂時光好快就過咗喇,

6日嘅東京之旅又到最後一日,

所以今日食嘅早餐亦係最豐富嘅一餐!







埃塞俄比亞航空,

來回每程有30kg行李,

今次我果喼得18.1kg咋,

真係唔抵啦!

我哋11點前就收拾好行李,

checkout之後就寄存係酒店;

大家都作最後衝刺,

各自去唔同地方再買嘢,

姐姐吩咐我幫佢買退熱貼,

佢話買香港好貴,

我行勻成個新宿,

搵到間係最平架。





臨走都要食番第一晚食嘅拉麵,

可惜個湯底咸咗少少,

隻滑蛋又老咗少少囉!







我哋係7~11用埋張Suica(西瓜咭)買零食,

我冇做退款呀,

成張咭俾咗朋友仔,

等佢哋下次再嚟玩過時就有用啦!





我哋搭新宿~成田空港嘅大巴去機場,

去到機場都差不多4點左右,

未夠鐘check in,

大家又去機場裡shopping行個圈,

入到閘,

哈哈,

仲使講緊係繼續掃貨啦!







回程時呢架機都幾多吉位,

我見有人可以橫瞓係座椅上,

好舒服咁喎!

至於個飛機餐呢,

除咗黑椒牛肉飯夠哂惹味外,

個布甸仲好滑添呀!







大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



11 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈哈,雖然身體返咗嚟,但個心仲係日本呀!

      刪除
  2. 日本一年去多次都吾厭。繼續下次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,有平機票嘅話,去日本玩係唔錯嘅選擇嚟架!

      刪除
  3. 咁多吉位,坐得都舒服啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢架飛機嘅機位都幾闊架,啱哂我呢D肥人坐呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. Absolutely agree. If l have chance going to Japan, l definitely will follow your foot steps. Your one is better than travel guide cos you are step by step with all the transport detail.. Most people talk about view but out siders have no idea how to go. Thx .

      刪除
  5. 你地戰斗力好強,買到最後一分鐘

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!