2016年3月27日 星期日

復活節BBQ


今日天氣好到呢,

最適宜BBQ架喇!

我哋返咗舊屋牛潭渼燒嘢食,

用咗個舊浴缸做燒烤爐,

環保又夠哂實用,

由中午1點半燒到晚上9點半,

盡興啦!













大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



9 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係呀,呢個浴缸未用過架,係D新公屋裝修D人唔要拆咗出嚟,我哋見太靚唔捨得做廢物,咪將佢變身做燒烤爐囉!

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個爐用咗好多年架啦!真係用一世都得呀!

      刪除
  3. 廢物利用係好事,用得就唔好浪費。👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,見到咁靚真係唔想送去堆填區呀!

      刪除
  4. 廢物利用係好事,用得就唔好浪費。👍

    回覆刪除
  5. 嘩!好大個燒烤爐,可以好多人一切燒野,睇見都開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,咁大個爐先夠我哋十幾人一齊燒呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!