2016年3月8日 星期二

法式芥末籽蜜糖烤雞扒


口味嘅嘢真係話轉就轉,

呢排我突然好鐘意食芥末籽醬,

配肉類一齊食就最夾啦!

今日就用芥末籽醬嚟焗雞扒!








材料: 雞扒2塊、蒜頭2粒(剁碎)

醃料: 芥末籽醬1湯匙、鹽1.5茶匙、蜜糖1湯匙、黑椒碎適量、

雜香草適量、橄欖油少許

做法: 雞扒解凍後,用廚紙索乾水份,用醃料和蒜蓉醃半日;

預熱焗爐220度15分鐘(用上火),用焗盆裝半盆水放入焗爐內,

將雞扒(冇皮)放在焗架上先焗20分鐘;反轉焗有皮雞扒15分鐘便成。



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



10 則留言 :

  1. 醃料冇寫到有芥末籽醬既,需要用幾多份量 ??? 我試過用芥末醬同蘋果茸一齊拌勻做成醬汁,用來配豬扒都好好味架

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,漏咗寫落去添,多謝妳提我呀!

      刪除
  2. 雞扒好味,辣吾辣架。

    回覆刪除
  3. 咁啱嘅,我最近都鍾意佢喎

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 食時再點下D芥末籽醬,就更好味道啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!