2016年3月17日 星期四

元朗美食多蘿蘿~成記


今日Samwei落嚟元朗搵我食午餐,

帶佢去食地道大排檔~成記,

(交通廣場對面冬菇亭)

中午12點先開午市,

未夠時間已經坐滿人等食,

聽人講呢度好旺架,

晏D兩三點賣哂就收工,

遲咗就冇得食呀!

呢度最出名就係食豉油汁豬扒飯,

一碟飯有兩大件豬扒;

仲有就係瑞士汁雞翼,

個汁真係堅好食,

甜甜哋,

我鐘意呀!

豬扒飯+飲品套餐$42,

瑞士雞翼3隻$18,

加多杯凍飲$12。








食埋甜品就周圍逛下,

見到靚靚公仔碟,

Samwei爭住俾錢,

多謝妳啊!







大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


12 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!