2016年3月10日 星期四

2016東京之旅~Day4


3月2日(星期三)

每朝起身,

第一時間走近窗邊,

望下東京新宿嘅清晨,

真係好靚啊!

今日得一個行程~御殿場outlet!

我哋行去新宿西口小田急百貨旁邊,

搭小田急高速去御殿場outlet,

車程差不多2個鐘頭架!









去到東名御殿場落車,

搭接駁巴士去御殿場,

入咗場就搵食先,

Samwei朋友介紹日本麥記出咗新口味~梅味薯條和車厘子味汽水,

我就揀咗食Double Mac加麥樂雞,

嘻嘻,

真係好過份呀!










  





每次嚟日本outlet,

我都會買對波鞋俾大小魔怪做生日禮物,

呢對係大魔怪的,

小魔怪仲係英國,

今次佢冇份喇!

至於個Nike袋呢,

緊係買俾自己啦!




御殿場可以遠望富士山,

可惜當日有雲,

影得唔係咁清楚呀!

試埋個新口味雪糕,

我哋就搭小田急高速返新宿啦!

唉,

回程塞車,

搭咗成3個幾鐘先返到新宿呀!









回程順便去小田急百貨地庫嘅熟食區,

晚上8點半開始全部食品有折扣,

半價或7折,

睇啱就要買,

買哂就收工,

買埋日本人氣芝士餅,

嘩,

呢餐食得好飽呀!











大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

10 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係架,睇到我哋眼花撩亂呀,又要快手,唔係就俾人揀哂D靚嘢架啦!

      刪除
  2. 哩個晚餐無得頂,正到痺呀)))))
    即日來回OUTLET都唔錯

    回覆刪除
  3. 雖然我地無見到櫻花,但見到個富士山已經係 bonus喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一見個富士山,我哋都好似顛咗咁係咁影相呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!