2016年3月5日 星期六

2016東京之旅~手信篇


話咁快6日東京之旅又完結啦!

係呢6日裡面,

我哋日日朝早10點左右出門口,

晚晚起碼10點先返酒店,

真係行足咁多個鐘頭架!

嚟東京shopping係重點!

不過今次我好忍手,

買咗下面咁少嘢咋!















大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


21 則留言 :

  1. 我同袁生下星期都去日本呢

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 冇咗小魔怪幫口食,我已經俾之前買少咗架啦!

      刪除
  3. 我知織Minnie嗰本係新出嘅。

    回覆刪除
  4. 去日本㸃解買咁少手信,不是你作風喎!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇咗小魔怪幫口食,我驚擺過期都冇人食呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈,妳都睇到,咁我之前咪好瘋狂囉! >.<

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈,係呀,就連香港有得買果D都搬咗返嚟呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!