2016年3月6日 星期日

2016東京之旅~Day1


2月28日(星期日)

今次東京之旅,

除咗我和Samwei次外,

仲加咗兩位新成員~Carman和Ling Ling,

4個傻妹去東京自由行,

真係超級有趣呀!






我哋坐埃塞俄比亞航空嘅飛機,

我第一次聽呢間公司咋,

未坐都有少少驚架,

不過上到機就知呢間係正嘢,

座位都幾舒適,

不過我覺得最正係個飛機餐,

樣樣都咁好食!






去到成田機場,

坐京城電鐵去日暮里,

再轉JR山手線去新宿,

我哋呢6日就住係新宿哥斯拉酒店啦!













放底行李後,

緊係即刻去搵食,

Samwei係網上睇到呢間拉麵好食,

真係冇介紹錯,

湯底濃和隻蛋夠哂滑,

好味道啊!









大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!