2013年9月18日 星期三

荃灣廣場~Oliva!

 
 
今日約咗朋友仔食晏,
 
兼交收係淘寶買嘅嘢;
 
成日聽人講Oliva D嘢好食,
 
但食落又好似唔係囉,
 
嘻嘻,
 
都係自己整好食D呀!
 
 
 




 
 
 
 
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

30 則留言 :

  1. 雀后,我想請問你,點解我唔可以逛到人家嘅網誌嘅?我已經按咗朋友加追蹤,不過按入blog友度,只係出好似fb嘅版面,一定要有條link先入到去,究竟咩問題呢?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去呢度睇下啦。
      http://yikc9.blogspot.com.au/2013/09/blog.html

      刪除
    2. 將喜歡的blog加入閱讀清單,隨時睇到朋友的post呀!

      刪除
  2. Oliva 有兩間走唔同路線架 , 呢間平啲所以食物一般 , 貴價啲嗰間好食啲架 ^_*

    回覆刪除
  3. 好多時都係自己煮好味啲。

    回覆刪除
  4. 安安芽 雀后~~吃飽飽飯見到都仲流口水=..='中秋節快樂芽))))))))))))))))

    回覆刪除
  5. 我都食過呢間, 我覺得最好味係個包 lol

    回覆刪除
    回覆
    1. 點麵包醋都唔錯架!中秋節快樂呀!

      刪除
  6. 你識整咁多野食,梗係自己整好食d啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次都係自己整好過啦!中秋節快樂呀!

      刪除
  7. 回覆
    1. 好多地方都有分店,下次試貴嘢果間先得!

      刪除
  8. 祝妳及一家中秋節快樂,明天有咩好節目?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂呀!今晚我哋燒雞翼呀!

      刪除
  9. 祝佳節愉快!!
    試過第二間~.*

    回覆刪除
  10. hi...雀后..祝你中秋節快樂!!^^

    回覆刪除
  11. 妳整嗰d嘢食仲靚過好多舖頭,梗係妳自己整好食得多喇.

    回覆刪除
  12. 深水土步果間都係普通姐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來有貴有平架,下次要去食貴果間呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!