2013年9月11日 星期三

洲際酒店自助午餐!

 
今日約埋成班blog友太去食自助午餐,
 
地點係尖沙咀洲際酒店,
 
出席有:Double媽&囡囡、靚婆婆、Terryma、胡李媽媽、
 
金魚、美味娘娘、Wong wong、Angel和我。
 
原價$398未計加一,
 
我哋有折扣咭有75折,
 
約$330左右啦!
 
 





















 
 
Wong wong送的小禮物!



 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


雀后(添飯)Facebook Fan Page

14 則留言 :

  1. 你地BLOG聚好多人呀~!!!! 食BUFFET, 邊食邊傾最開心~!

    回覆刪除
  2. 美食靚景都在妳的靚blog 中

    回覆刪除
  3. 我最喜歡吃刺身和甜品,一吃就是兩大碟!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意食刺身和甜品,但果日太多嘢食揀,食極都食唔完,所以食唔到第二碟呀!

      刪除
  4. 成班呀太....一定吹得好開心啦~~

    回覆刪除
  5. 我剛過星期日就去"帝苑"食.款唔多囉.洲際都恨食架.不過星期日就好貴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時一至五食呢個自助餐會平D呀!星期日就特別貴啦!

      刪除
  6. 今日唔知襟過乜野,唔可以回覆你地留言??

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳應該襟咗停用回覆功能呀!所以冇咗回覆兩個字呀!

      刪除
  7. 而家要係facebook至識入嚟....好鬼麻煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我將妳哋條blog link放咗入閱讀清單,隨時可以睇到大家嘅更新架啦!
      又或我logo下有個"加入這個網站",呢個係訂閱我個blog架,咁都可以脤時睇到我個blog架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!