2013年9月12日 星期四

我與Google+分家了!

 
今日大家會發現,
 
我嘅blog內所有留言唔見哂,
 
係呀!
 
因為我已經將我個blog和Google+分家了。
 
呢排成日俾blogger和Google+攪到精神錯亂,
 
原來加入咗Google+之後,
 
只可以俾有Google+嘅blog友留言,
 
冇嘅緊係留唔到言啦!

Google+又要求我用真名喎,

真名唔係唔好,

識我嘅人都知我係雀后嘛,

突然變咗另一個人名會好混淆囉!
 
所以我決定要將blogger和Google+分家了。
 
雖然分家了,
 
但我都同時擁有blogger(雀后)和Google+(Agnes Wong),
 
一樣可以係blogger和Google+留言,
 
只係用嘅名唔同咋,
 
名唔同唔緊要,
 
最緊要係我個貓樣冇變呀!
 
大家要考慮喎,
 
取消Google+留言功能,
 
之前所有留言會冇哂架!
 
 


click入呢個版面去google+

 
見到啟用google+留言功能
 

click入取消佢


返回blogger仲係用緊google+(Agnes Wong)


click入右手邊個齒輪~還原成Blogger簡介


切換至blogger簡介


改留妳個Blog名


 
 
咁就完成啦!
 
仲有妳一樣可以將blog分享至Google+,
 
不過要做多一個步驟,
 
就係click入去取消留言功能,
 
咁所有人想留言就一定要入妳個blog度啦!
 
 


 
 
 以上方法係Samwei教我架,
 
記住,
 
下次妳返香港,
 
我會交學費俾妳架啦!
 

 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

97 則留言 :

  1. 回覆
    1. 等大家可以考慮使唔使同google+分家嘛!

      刪除
  2. 哈..你形式得真貼切..GOOGLE+真會攪到人精神錯亂>-<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,連妳都覺得,好彩唔係得我一個出現呢個病症。

      刪除
  3. Hi, Miss Wong,睇吓留言有乜唔同?!要打驗證碼喎!^^

    回覆刪除
  4. 仲有呀..你去取消個驗証碼好D喎~~
    呢度自由度高..但其實好煩>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問如何取消驗証碼呀???

      刪除
    2. Joe,去設定~文章和留言~顯示字詞驗證~否,咁就得啦!

      刪除
  5. Google 太強,我比佢搞到團團轉。跟你取消好d.

    回覆刪除
  6. 太多功力太多不用嘅介面⋯都仲係摸索中:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要小心摸清楚,唔係就會攪到人都顛呀!

      刪除
    2. 唔知點解我覆唔到你係我處嘅留言?!

      刪除
    3. 我可能唔覺意襟咗取消回覆制,睇下依家得唔得啦!

      刪除
  7. 我睇到都頭痛,總之留到言俾你就得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 用呢個方便D,唔使有google a/c都留到言呀!

      刪除
  8. 雀后,其實我諗好多人都畀Google+攪到痴晒線(包括我), 我諗我寫下個blog開始就分家!

    回覆刪除
  9. 我都覺G+ 同BLOG分家方便D~~

    回覆刪除
  10. 都係分手好,免得精神錯亂!

    回覆刪除
  11. 我都係唔想用真名, 就無開google+啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. google+真係超攪,做咩要人用真名架!

      刪除
  12. 有一個 point 要 clarify. "原來加入了G+升級後.......只可以給G+留言"其實唔tick那只給G+留言果欄,B用戶都可以留言。G+ 升級用戶其實有權選擇比那些人留言。分家不過分家只是方便自已。

    回覆刪除
  13. 最重要就係留到言,繼續睇妳寫blog

    回覆刪除
  14. 我無 a/c 都可以留言o羅 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家可以留言定之前用google+都得呀???

      刪除
  15. 我都分左家,琴晚攪左一輪先知係 google + 出事,攪到無 google+的朋友仔無得留言。但而無又無晒之前 google + 的留言,亂,但之後就好啦!

    回覆刪除
  16. 呢個 Google+ 都好令人好混淆!

    回覆刪除
  17. 我見到咁多程式已經覺得好煩,自己又唔識,所以淨係用blogger,可以見到您們便算了,最近嘗試自己逐頁搬D舊blog過嚟,算知昨日見有Dblog友話,D相要加D手腳,如果唔係第時D相會唔見咗,我見您D相好好喎,唔會自動返回舊blog,您可以教吓我嗎?謝謝您 。<( ̄︶ ̄)>

    回覆刪除
    回覆
    1. coopy&paste去新文章後,相片會出現藍框,click一下再click"連結"字,即插入圖片隔離,就會消除藍框,咁D相唔會連返去yahoo度架啦!

      刪除
    2. 雀后:我用了您的方法了,再click D 相就都唔會返去Yahoo了,非常謝謝您<( ̄︶ ̄)>

      刪除
  18. 點解冇左妳個靚嘜頭嘅?又出左乜事呢?

    回覆刪除
  19. 頭都大......那無Google+不能留言,但看到文章嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇google+都可以睇到文章架!

      刪除
    2. 吓..加咗Google+有問題,弊,我唔記得有冇加過添,請問點樣先知自己有冇加過0架?

      刪除
    3. 唔怕,妳有開google+,不過冇設定只用google+留言呀!

      刪除
    4. 唔該哂!咁都冇咁擔心,謝謝!

      刪除
  20. 我估係setting 問題,我的blogger 留言只會email 通知我,跟 google+ 是分開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 分家後,blogger&google+都有email通知呀!
      平時剩係google+有通知咋!

      刪除
  21. 明白囉...
    早前真的被Google+ 攪到團團轉..有時都唔知自己去了那處看緊blog !

    回覆刪除
  22. 我也沒跟g+連繫的,我覺得連繫左會好煩,下下要用g+身份...=.="

    回覆刪除
  23. 回覆
    1. 其實G+都有佢嘅好處,起碼搵blog友都易D呀!

      刪除
  24. 我亦與 Google+ 分咗家, 睇到 "雀后blog & google+ 的分家" 而家明白了; 多謝雀后!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家寫blog可以繼續用blog名寫,雖然分咗家,但都可以兩邊走,幾好架!

      刪除
  25. 最慘就係用左G+ 都唔知,等我地想留言都唔得! 希望走失的blog 友能搵到啦! 嗚嗚…

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實G+都有用架,起碼搵舊blog友都易D,佢哋有post好易睇到架!

      刪除
  26. 我都無click果個google+留言, 都依然俾人話個名唔得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好似一開blogger,就已經要入google+喎!唔知有冇記錯呀!

      刪除
  27. 一定要入個blog度先可以留言>> 呢個我都要跟跟.

    回覆刪除
  28. 太好了,我這個科技恐龍唔會亂啦,多謝妳, kekekek

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下分家啦,感覺上寫blog會清晰好多架!

      刪除
  29. 我改回Blogger!不知道是它Okay or Not. 還返BK~~~我的寶號^^

    回覆刪除
  30. 我連自己有冇分家也分不清啊!!

    回覆刪除
  31. 我搬左去呢度先啱呀~http://terrymabonnie.blogspot.com

    回覆刪除
  32. HIHI...雀后..
    真可心可以繼續睇你BLOG

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好高興見到大家,希望唔好失散啦!

      刪除
    2. 妳張大頭相唔見咗,要重新upload過呀!

      刪除
  33. 真係好覆雜,咁你黎我度留言,有無要你打驗証牙??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使,我blogger和google+都可以留言,不過個名唔同之嘛!

      刪除
  34. 回覆
    1. 入咗都冇壞,可以認識多些blog友嘛!不過一定要分家囉!

      刪除
  35. 雀后, 我初初都係用GOOGLE + , 又係覺得唔方面留言及人家只知我是YAHOO的MOMO, 所以我都轉番用簡易版, 方便好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係囉,依家分開咗就唔怕煩啦!

      刪除
  36. 謝謝妳提醒, 我己經分家咗啦.

    回覆刪除
  37. Hello! 第一次睇你blog :) 我都剛剛分左家。其實好在本來我都冇加google+留言,所以分左家都仲保留番之前既留言。我覺得用google+留言功能既好處係自己circle內既blog友留言俾其他blogger既內容會出現喺你homepage,而吸引到你去睇下本身唔係自己circle既人既blog,簡接幫手宣傳個blog,不過你本身有一定觀眾就唔需要靠佢lu。同埋個+1功能有啲似Facebook個like咁,有時冇野覆就用得著。但係我都決定左分,想保留少少私隱 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky妳好呀,依家分咗家之後,blog友留言比較方便,因我會分享文章到google+,但要做多一個動作,係要click入取消文章留言功能,等有blog友想留言時,一定要入blog裡先可以留言,方便我回覆呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!