2013年9月8日 星期日

回鄉睇樓!


 9月6日星期五下午,
 
約埋姑奶、老公和我,
 
一齊坐大巴上惠州,
 
目的係睇樓!
 
鄉郊地方我唔係咁鐘意,
 
我都係鐘意一落街有食店,
 
附近有得shopping就仲啱啦!
 
可惜睇唔啱,
 
遲D再睇過!
 
今次我哋住咗一晚,
 
呢間酒店好鬼抵,
 
房間好大,
 
有兩張大牀、一張自動麻雀枱,
 
仲有免費電腦上網添, 
 

每晚都係138人仔咋!
 
 










 
 
晚餐就去當地食店食飯,
 
一枱都係餸,
 
都係食咗380人仔咋!
























 
 第二日瞓醒就去飲茶,
 
飲完茶緊係要搵地方shopping啦!
 
買咗一大堆嘢:





 
 
王老吉一箱40蚊人仔有24盒


 
 
蝦皮10蚊人仔和茶樹菇15蚊人仔



 
 
咸菜2蚊人仔1包、冬菇仔10蚊人仔


 
 
King size 傘一把25蚊人仔
 
 

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


 


3 則留言 :

  1. 消費低,品質高,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果邊物價唔貴,真係食得買得都咁開心呀!

      刪除
  2. 快樂迎接聖誕節 。好快迎接2014新年 。大家開心愉快
    ✿░M░E░R░R░Y░✿░C░H░R░I░S░T░M░A░S░✿

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!