2013年9月28日 星期六

叉燒炒銀針粉!

 
時間過得好快,
 
9月份最後一個星期六又到啦!
 
近日天氣漸有秋意,
 
令人感覺懶洋洋似的,
 
做每樣事都提不起勁來啊!
 
嘻嘻,
 
人懶就係性賴架啦!
 
 

 

 
 
材料: 叉燒(自製)、銀針炒2斤、椰菜一個(細)、甘筍1條、蛋2隻、冬菇4隻、
 
紹酒少許、鹽和糖適量、老抽
 
調味: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、鹽和糖各1茶匙和水半碗
 
做法: 銀針粉用水沖走油份備用;叉燒、椰菜和甘筍切絲;
 
蛋打發後落鑊煎成蛋餅後切絲;冬菇浸軟後切絲用少許豉油、糖和油撈勻;
 
燒熱油鑊落甘筍、椰菜和冬菇絲快炒,贊少許紹酒加鹽糖煮一陣,
 
落銀針粉和調味煮至汁濃後,加入叉燒和老抽(調色)炒勻上碟,
 
最後加蛋絲係銀針粉面便成。
 

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

35 則留言 :

  1. 香港開始秋涼?
    好耐無食過銀針粉~~~記得有blog友自製銀針粉等我搵搵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過blog友自製銀針粉,不過我家人多,要整好多先夠食呀!

      刪除
  2. 我都懶惰左 ... 常想訓覺....

    回覆刪除
  3. 我好鍾意食銀針粉, 不過成日都搵唔到邊度有得買

    回覆刪除
  4. 我由細到大都咁鍾意食銀針粉, 上星期先至食咗魚片頭湯銀針粉呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系喎,冇諗過放湯,

      好似狗仔粉敢整,應該都好味*∩﹏∩*

      刪除
    2. 下次我都試下放湯食先得!

      刪除
  5. 我依兩日都懶咗,樣樣都提唔起勁! 我鍾意用銀針粉揾白蘿蔔, 魚仔整個湯銀針粉,勁鮮甜!

    回覆刪除
  6. 好耐無食銀針粉,連茶樓都少有!

    回覆刪除
  7. 已經好耐冇食過銀針粉啦.

    回覆刪除
  8. 今個月好似過得好快咁呀, 唔知係咪因為又有中秋又打風呢!?

    回覆刪除
  9. 我鍾意食銀針粉呀! 不過應該買唔到銀針粉來炒。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽人講可以自製銀針粉,上網拉搵食譜啦!

      刪除
  10. 我度一定冇得賣,又懶整,返hk先有得食lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽人講可以自製銀針粉,上網拉搵食譜啦!

      刪除
  11. 有正嘢食我唔客氣了 .
    題外話,收到妳做blog的 " 好消息" 但有些唔明, 請妳到我處看看吖, 唔該哂 !

    回覆刪除
  12. 雀后)))))大少話要—碟大既唔該^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,得,等我即刻炒留碟俾妳哋食啦!

      刪除
  13. 係喎好耐有冇食銀針粉.明天買先.

    回覆刪除
  14. 水太太好鍾意食銀針粉,炒起黎好好味﹗

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!