2011年1月31日 星期一

元朗~正記菜館!

 
返埋聽日就放假啦!
今晚同校長和同事一齊食飯,
去咗同事嘅弟弟做嘢嘅地方食飯。
呢度晚晚好旺o架!
好多人會嚟呢度食晚飯和宵夜,
我哋早到所以可以坐二樓,
冇咁凍呀!
識人係唔同嘅,
D餸份量好大碟,
而且樣樣都嘢食都好好味,
我哋14個人不停咁食,
最後都係食唔哂。

粉絲什菜煲

蒜蓉炒菜芯

豉椒炒蜆

炸大腸

炸生蠔

 蒜香辣雞

鵝片雜錦

炸蠔仔餅

干扁四季豆

椒鹽豆腐

豉汁涼瓜黃立倉

椒鹽鮮魷

椒鹽九肚魚

 

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!