2011年2月1日 星期二

我很醜,但我很好味~炸蛋散!

 
今日學校舉行新春慶祝會,
每位老師都會分工合作,
構思不同的賀年遊戲和活動,
讓家長和小朋友能有個愉快的早上。
今年我又係負責有關食的攤位~糖不甩和炸蛋散!
今次搓呢個蛋散粉糰個個家長都讚好味道,
唔太甜,
我好滿意啊!





材料: 低筋麵粉1包600g、糖6湯匙、蛋2隻、油2湯匙和水適量

做法: 將糖、麵粉、蛋攪勻,逐少加入水搓成粉糰至不黏手,

最後加油再搓一陣,靜待1-2小時;用木棍將粉糰壓平至大長方型,

切去較厚邊,再分細長方形,中間界開一刀,其中一邊向內反;

燒熱油鑊,將粉條炸至金黃色撈起,用廚房紙索油便成。

 
 

 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!