2011年2月12日 星期六

寶貝!

年年過年例牌指定動作~炸腰果!
首先將腰果用鹽水出水後,
舖在抹手紙上吸乾水份約半天;
燒熱油鑊用小火慢慢炸,
千祈唔好心急,
我會用鑊鏟時不時攪攪佢,
等腰果平均受熱,
係呢個時候一定要有耐性等佢哋慢慢炸至金黃色,
一過火就會燶呀!
炸完後,
又要用抹手紙索油,
待涼後灑少許鹽入樽。
我會當寶咁收埋佢,
做餸時最後加腰果撈勻就食得,
好鬼方便呀!
不過一定唔可以俾大小魔怪知係邊,
如果唔係D腰果就會好快冇哂o架啦!




 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!