2011年1月8日 星期六

梅菜炆腩肉!

 

每次當我炆親呢個餸,
 
大小魔怪都食到唔停得口,
 
今日佢哋每人食咗2大湯碗飯。
 
不過我覺得呢個餸嘅精髓唔係腩肉,
 
而係梅菜,
 
千祈唔好同我爭食梅菜呀!





材料: 豬腩肉$30、甜梅菜2大棵、蒜蓉和紹酒

調味: 老抽1湯匙、冰糖1小粒和1碗半水

做法: 將豬腩肉出水後切方塊;甜梅菜浸洗去沙後切粒狀;

凍油落Le-creuset 22cm深底鍋,爆香蒜蓉,

加腩肉爆香後贊紹酒半湯匙,落調味炆35分鐘後,

加埋梅菜炆多40分鐘便成。

(試味後按自己喜好加生抽或糖)

(如果用普通煲炆嘅話,要落3-4碗水和炆起碼2個半鐘D腩肉先腍o架!)



 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!