2011年1月10日 星期一

Coupon!

 
貪心???我唔係!
我只係爭取我應有的。
話說續約有線電視,
它送PGA或MBA台給予續約客戶,
老公揀咗PGA睇golf呀!
點知1月1號開始,
冇得睇PGA,
我又收唔到任何通知。
星期日即致電有線客戶服務熱線了解情況,
佢哋話PGA約滿關係所以停咗台,
咁我咪冇咗個優惠囉!
以我咁師奶,
點都要攞番少少嘢啦!
佢話送10張成人台coupon俾我睇成人電影,
我又唔想喎!(老公想囉!)
最後,佢哋送咗$300 coupon俾我去cable shop買嘢,
都好,正想買張相機memory card呀!


蒜蓉魚露焗雞扒

  瑞士肉丸

蒜蓉炒黃牙白
 
 
魚露焗雞扒
 
材料: 雞扒3塊、蒜頭3粒(剁蓉)、生菜1棵
 
醃料: 魚露2湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、紹酒半湯匙和蒜蓉
 
做法: 雞扒解凍後用廚紙抹乾水份開2件,用醃料醃2小時;
 
預熱焗爐200度15分鐘,焗雞扒每面20分鐘;用凍滾水洗洗生菜2次,
 
將雞扒放係生菜面,我覺得太大件好難卷雞肉,所以將雞扒1開3剪開呀!
 
(焗雞扒時有汁o架!記得留起,用生菜卷雞扒時可以加埋落去調味呀! )
 
 

 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!