2011年1月9日 星期日

南乳吊燒雞

 
昨日,
 
我又去咗妹妹屋企玩啦!
 
因為要準備煲薑醋呀!
 
昨日,母親大人和妹夫夾手夾腳刨薑皮,
 
而我就買定外買車仔麵俾佢哋食,
 
食完梗係有下文啦!
 
結果,
 
妹妹和妹夫唔見咗幾罐奶粉錢!
 
晚餐我醃定隻南乳吊燒雞攞過去焗,
 
其餘餸菜叫禾輋樂園外買。
 
3餸一湯都係$148咋!

 
南乳吊燒雞
 
 
材料: 冰鮮雞1隻
 
醃料: 南乳吊燒雞醬3湯匙、糖1茶匙和紹酒少許
 
做法: 洗淨雞後開邊,用醃料醃雞半日;預熱焗爐200度15分鐘,
 
用上火焗雞背20分鐘後,反轉再焗雞面30分鐘便成。


炸蠔餅

粟米班塊

瑤柱豆苗

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

雀后(添飯)Facebook Fan Page
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!