2011年1月3日 星期一

掛掛掛!

 
唔知係咪老公唔見我5日,
 
掛住我呢???
 
佢掛到病咗呀!
 
昨晚連毛蟹都唔想食。
 
今日即刻做番好老婆,
 
煲啖湯俾佢飲啦!


菜乾羅漢果螺頭南北杏蜜棗排骨湯
 
冬菇魚肚大頭菜蒸雞
 
材料: 雞扒3塊、冬菇5隻(大)、魚肚3條、大頭菜一片、薑絲、蔥
 
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油和紹酒
 
做法: 雞扒解凍後切大件;冬菇浸軟切絲;大頭菜浸1小時後切絲;
 
魚肚浸軟用薑蔥出水後待涼切塊狀;將所有材料用醃料醃1小時,
 
用大火蒸25分鐘後再焗多5分鐘便成。        
 

 豆豉鯪魚炒油麥菜
 
係日本買咗樽蟹子碎碎撈飯,
正呀!
 
 
 

 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!