2010年1月30日 星期六

等放假啦!

 
今日我嘅工作非常順利。
 
D家長個個都好準時出席,
 
而且又有D家長改咗期,
 
12點前已經見哂全部家長!
 
成個人都輕鬆哂,
 
真係有等放假(農曆年假)嘅心情啊!
 
一朝早起身,
 
睇到Jo姐焗雞Blog,
 
我個心又癢起來了,
 
好!今晚就焗雞啦!
 



蒜蓉香草焗雞
 
材料: 冰鮮雞一隻、金菇一包
 
醃料: 蒜蓉、鹽、香草和紹酒做法: 洗淨雞開邊,
 
用醃料醃雞半日;金菇去蒂洗淨;預熱焗爐180度20分鐘,
 
將金菇放焗盆底,雞平放蓋著金菇,焗50分鐘,
 
30分鐘後反雞焗底,最後10分鐘再焗雞面便成。


 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!