2010年1月10日 星期日

烚吓烚吓~枝竹馬蹄羊腩煲

 
襯天氣凍凍哋,
 
我買咗5磅羊腩,
 
都係$110咋!
 
即每磅$22,
 
又平又抵食。
 
我星期五已經炆定個羊腩啦!
 
等到今日同埋母親大人和姐姐一家,
 
齊齊滾滾吓啦!
 
嘩!D羊腩好入味和淋添!


 

材料: 羊腩5磅、鮮枝竹2磅、馬蹄2包、生菜、薑、蔥和冰糖
 
調味: 大南乳一磚、柱候醬半樽、老抽和豉油
 
做法: 羊腩用薑蔥和紹酒出水;落油爆薑和羊腩,
 
加調味、水和冰糖,落水要蓋過羊腩面炆1個半小時,
 
待涼放入雪櫃,食前放入電熱煱翻滾,加鮮枝竹和生菜,
 
一個字~正呀!
 
 
 

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!