2010年1月17日 星期日

咖喱洋蔥豬肉酥!

 
朝早6點幾已經起床啦!
 
因為大魔怪今日同同學和老師去行山,
 
睇吓佢準備好D物品未;
 
唔睇都唔知道佢大頭蝦,
 
冇帶傘外同埋仲著埋件羊毛底底添!
 
亞仔行山會出汁o架!
 
著住羊毛底底好辛苦呀!
 
熱死人咩! 
 
今日响屋企都冇咩做,
 
咪想整吓嘢食囉!
 
呢排睇見blog友們成日整蛋糕、曲奇和蛋撻,
 
樣樣自己都好想試啊!
 
可惜我對做蛋糕、曲奇和蛋撻等,
 
仍然冇咩信心,
 
驚整得唔好食,
 
費事變咗一堆垃圾啦!
 
唯有整D簡單而又唔會浪費嘅嘢食啦!
 
 
 
 
 
 
 

 
咖哩洋蔥豬肉酥
 
 

材料: 急凍酥皮2塊、肉碎$15、洋蔥半個、咖哩粉和蛋1隻
 
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油和水少許
 
做法: 將急凍酥皮1開4及1開16;落油炒香咖喱粉後,
 
加洋蔥和豬肉煮熟盛起待涼;用豬肉餡料包在酥皮上,
 
用另一塊酥皮蓋上面,用叉輕輕壓在酥皮邊,在酥皮表面界3刀,
 
掃上蛋液,預熱焗爐200度15分鐘,
 
將豬肉酥放入焗爐焗15-18分鐘便成。
 
 
 



我就係用呢隻酥皮啦!
 
原來都唔平喎!
 
百佳買6塊$59.9,
 
平均$10一塊,
 
不過非常方便,
 
釀餡入去就焗得,
 
啱哂我呢D懶人呀!
 
有大大隻嘅,
 
又有迷你嘅,
 
任君選擇!
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!