2010年1月18日 星期一

好想繼續食呀!

昨日整嘅咖喱洋蔥豬肉酥,
仲剩番大半碟餡料,
於是係百佳買咗春卷皮整春卷,
老公一返屋企就話街買o架!
唔信係我自己包喎!
老公竟然話對我另眼相看,
喂!呢個我中一都已經識包啦!
傻佬!
       


 咖喱洋蔥豬肉春卷

今日放工後走咗入街市,
由頭行到尾,
都唔知道買咩???
見到豆腐大大舊都係$4,
於是買埋魚肉,
整返個煲煲先得!
       

  紹菜豆腐魚肉煲
       

咖喱魷魚炒魚角

呢隻魚角係香港仔魚蛋出o架!
味道唔錯o架!
       

蕃茄炒滑蛋
 

 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!