2010年1月19日 星期二

下午茶~酥皮腸仔卷!

 
放工返到屋企,
 
見到老公同小魔怪溫緊science,
 
不停咁串D我都唔識嘅生字,
 
想當年我揀讀文科,
 
就係唔想讀和串D我冇興趣嘅嘢。
 
唔通有遺傳,
 
依家連大小魔怪都唔鐘意讀理科呀!
 
老公成日話D仔冇個似佢咁叻喎!
 
依家佢教仔讀書越來越大聲添!
 
我唯有整番D下午茶,
 
等佢哋緩和吓情緒啦!

 



 
整完之後有個問題呀!
 
就係點解D酥皮會黏住鍚紙o架???
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!