2024年5月18日 星期六

返惠州


5月16日星期四,

老公和我返咗惠州,

最主要係返去收淘寶貨,

早在4月中已經寄到屋企附近快遞超市,

原本諗住4月尾會返去攞,

點知拖拖拉拉又要去旅行,

所以攪到依家先返惠州取貨,

好在放咁耐係唔使收錢呀!














返屋企前先攞淘寶貨,

之後放低行李,

再去食午餐啦!

屋企樓下有間連鎖港式茶餐廳,

佢哋個商務套餐都幾抵食架!

15號星期三响美團優選訂咗嘅貨到咗,

攞返屋企再入箱運返香港。











老公好鐘意返上嚟睇場戲,

呢日就睇咗呢套~門鎖,

消磨時間都唔錯架!

睇到5點半左右,

call滴滴車去附近公園行下~湖濱公園。

















行咗1個鐘左右,

再call車去夜市掃街,

惠州水口人民路夜市,

烤生蠔¥18有6隻、燒雞¥18隻、烤香腸¥4條、牛雜¥20、

爆打鴨屎檸檬茶+鮮榨蔗汁¥23、肉夾饃¥9。

































5月17日星期五,

惠州今日天氣好好呀!

我一早落街買咗早餐,

屋企樓下有即做滑滑腸粉(加肉加蛋),

再加碗枸杞牛腩河,

總共¥18。
















食飽飽又睇多套戲~迷霧追凶,

睇咗2個鐘,

兇手係邊個???

我仲搵緊攞!

我哋搭11點半大巴返蓮塘口岸,

去到蓮塘食鵝肉飯,

超好味,

之後買咗1/4鵝上莊、豬肉卷和燒肉返屋企加餸呀!











 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!