2024年5月14日 星期二

2024福建、潮汕、梅州之旅~第二日


2024年5月9日(星期四)

今朝行程非常緊密,

所以7點就morning call;

呢餐早餐非常豐富,

選擇又多,

係呢個旅程最滿意嘅早餐呀!



















食過早餐後,

準時8點半出發去~華安大地土樓群,

响土樓附近食埋午餐~農家客家雞宴。










































食飽飽我哋離開漳州落廈門。

3個鐘頭車,

中途停咗1個服務區,

終於嚟到廈門啦!

我哋坐船入鼓浪嶼。





























我哋下午5點先入到去鼓浪嶼,

導遊帶我哋環島行咗差不多2個鐘,

就搭船過對面廈門中山路步行街,

呢餐晚餐係食自己架!

因為呢度有好多廈門特色小食,

導遊介紹我哋食地道海鮮沙茶麵、四物湯,

我和老公又去試食燒肉糭和鯊魚丸湯。
























今晚住廈門靈玲大酒店,

佢係一間馬戲主題酒店,

房間都好大,

係有D黑麻麻,

不過都OK架!












 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!