2024年5月16日 星期四

2024福建、潮汕、梅州之旅~第三日


2024年5月10日(星期五)

今朝7點半morning call,

食完早餐後,

準時9點出發去網紅打咭點~頂澳仔貓街。





















頂澳仔貓街係一條好短嘅街,

有好多貓擺設和貓圖樣嘅壁晝,

真貓就唔多見到啦!

逛咗30分鐘,

就轉行另一個景點~曾厝垵(最具文藝氣息小漁村)。




























行下睇下休息下,

飲咗杯蔗汁,

又試咗廈門花生湯,

之後就食午餐~特色鴨肉麵線。

















原本我哋2.5小時可以到梅洲,

點知中途遇上交通意外,

塞車超過1小時外,

國家規定旅遊巴司機唔可以連續行車4小時,

所以又要停服務站20分鐘,

去到梅洲鹿湖假日溫泉酒店已經晚上7點左右啦!

晚餐係酒店食自助餐,

正常維持生命中式晚餐,

冇話好唔好食,

食飽就好。

我冇去浸溫泉,

姑奶和老公兩個就浸咗30分鐘呀!



























 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 







沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!